čtvrtek 14. května 2015

Pinnaroo Valley Memorial Park

Konečně jsem si vyšetřila trochu času mezi školou, prací, cvičením a společenským životem a vyrazila jsem na procházku na vyhlášený hřbitov, na kterém se volně pohybují klokani. Zní to poněkud zvláštně těšit se na výlet na hřbitov, ale stálo to za to. Nebýt hromady umělých květin po celém parku a pár pomníčků v podobě plakety (náhrobní kameny nejsou povoleny, protože by narušovaly přirozenost parku), člověk by vůbec netušil, že je na hřbitově.

památeční plakety
Pinnaroo Valley Memorial Park je poměrně mladý. První pohřeb je datovaný roku 1978. Místo je oblíbené na procházky, jogging a pikniky. Ano, pikniky. Když jsem tam byla já, zrovna si mezi plaketami rozdělávaly dvě rodiny deky a piknikové košíky.

Pinnaroo Valley Memorial Park
Později jsem pochopila, proč jsou všude květiny umělé. Klokani. Ale ani to jim nebránilo si občas ukousnout nějaké té umělotiny. Jelikož bylo pár dní po Dnu matek (který se tu mimochodem slaví poměrně ve velkém), u velké části pomníčků byly balónky s nápisy "Pro maminku" a podobně. Na některých plaketách byly i přáníčka k tomuto dni. A aby toho nebylo málo, kolem některých památníčků byly konfety...


Nejvíc mě samozřejmě fascinovali klokani. Viděla jsem několik klokanů u maminky v kapsičce, některým lezla hlava, jiným třeba jen noha (což vypadá docela vtipně, když klokanovi trčí z břicha noha). Dokonce jsem viděla několik klokanů, jak mají zabořenou hlavu v kapse a krmí se. Jeden klokánek se mě lekl a skočil k mamince "do bříška", což pro mě byla neuvěřitelná podívaná!


Hop do bezpečí!




Žádné komentáře:

Okomentovat