úterý 12. května 2015

Australian College of Sport and Fitness

Po úspěšném zakončení studia angličtiny na Kaplanu a složení mezinárodní zkoušky CAE (Cambridge English: Advanced) jsem si užívala prázdnin a cestování po jihu Austrálie. Jelikož jsem tu ale na studentských vízech, další studium je nezbytné. Tentokrát mě čekala sportovní škola ACSF (Australian College of Sport and Fitness).


ACSF, kterou jsem začala studovat cca před třemi týdny, se zaměřuje na studium fitness a zdravého životního stylu. Škola nabízí 3 základní fitness programy/certifikáty:


Studium certifikátu III je na půl roku (2 semestry) a je zakončeno teoretickou a praktickou zkouškou. Po absolvování kurzu se stane student fitness/gym (posilovna) instruktorem. Ten je kompetentní k vytváření tzv. assessmentů (celkové zhodnocení klienta), tréninku a supervizi klienta v posilovně nebo ve fitku. Součástí certifikátu je i absolvování dvoutýdenního kurzu první pomoci zakončeného zkouškou.


Certifikát IV navazuje na předchozí studium a je na rok (4 semestry). Po úspěšném zakončení se student kvalifikuje na osobního trenéra, který vytváří cvičební programy šité na míru klientovým potřebám. Má specializaci na všechny věkové skupiny.


Posledním stupněm je 4 semestrové studium managementu. které po absolvování opravňuje k titulu sport managera, který si může založit svůj vlastní business v této oblasti.

Výuka probíhá 2x týdně a dělí se na dopolední praktický a odpolední teoretický blok. V praktické části se učíme základní cviky a jejich správné provedení, sestavovat cvičební programy a vzájemně se instruovat v jejich vedení. V teoretické části se pak zaměřujeme především na anatomii a fyziologii těla.

V rámci studia máme možnost využívat zdarma posilovny, sauny, vířivky, bazénu a dalších programů jako je jóga, bodybalance, bodypump, atd. Austrálie pro mě tak dostala zase nový rozměr a školu si opravdu užívám. Poprvé v životě studuju něco, co mě opravdu zajímá, baví a je pro mě prospěšné.


Žádné komentáře:

Okomentovat