pondělí 25. května 2015

Quiz pub

Tak mám zase o zážitek víc. Můj australský kamarád Geoff mě vytáhl ven za zábavou s bandou přátel. Obyčejná hospoda s neobyčejným programem.:-) Každé pondělí se v Clancy's Fish Pub (v Applecross) a středy v Balmoral Pub (u Victoria parku) pořádá zábavný večer plný kvízů. 6 kol, 10 otázek, dvě výhry (první místo voucher na 50 AUD, místo druhé 25 AUD) a spousta zábavy.

Každé kolo je zaměřené na jinou oblast, např. poznávání obličejů slavných osobností, geografie, solární systém, poznávání písniček, sport, věda, slova na čtyři písmena, atd. Před začátkem hry si tým zvolí jméno a vybere dvě kategorie, které se mu budou počítat za dvojnásobek bodů. Odpovědi se zapisují do záznamového archu, který si buď týmy vzájemně po skončení každého kola opravují nebo je vybere moderátor a zkontroluje sám.

Poznej, co je na obrázku

No a na konci se vyhlásí vítěz. Zatím jsem byla dvakrát a pokaždé jsme skončili na druhém místě s rozdílem 1-2 body na místo první. Nutno říct, že Geoff a jeho kamarádi jsou jedna velká studnice vědomostí. 

Kvíz začíná v sedm a končí v devět, kdy odchází i většina hostů domů. Žádné velké vysedávání u piva, na to byl čas do těch devíti. V Balmoral Pub mají navíc během quiz night akci: steak za 15 AUD, což je na místní poměry hodně dobrá cena. Tak dobrá, že jsem si ho dokonce dala i já, co steaky vůbec nejím. Ta Austrálie mě úplně mění.:-D



Žádné komentáře:

Okomentovat