čtvrtek 9. března 2017

Dreamworld

Jak už jsem zmínila v dřívějším příspěvku, během naší dovolené jsme se rozhodli navštívit Dreamworld - údajně největší zábavní park v Austrálii. 


Dreamworld (otevřen 1981, Coomera) se nachází cca 24 km od Gold Coastu, 55 km od Brisbane a nabízí okolo 40 atrakcí. Park je rozdělen na několik tématických částí (např. Ocean Parade, DreamWorks Experience, Wiggles World, Gold Rush Country, Tiger Island, atd.). V roce 2006 se Dreamworld rozšířil o aquapark WhiteWater World. 


Je několik způsobů, jak si zakoupit vstupenku: online, přímo v parku nebo zlevněně u předprodejců, jak jsme to udělali my. Za 75 AUD/osoba jsme dostali 7 denní vstup do Dreamworldu, WhiteWater Worldu a vyhlídkové věže SkyPoint Observation Deck (budova Q1) na Gold Coastu. Původně jsem se zdráhala, protože v říjnu 2016 zde umřeli 4 lidi na jedné z atrakcí (Thunder River Rapids, která je teď naštěstí uzavřená), která ani není považována za adrenalinovou. Nicméně jsme byli uchlácholeni, že všechny atrakce prošly důkladnou kontrolou a jsou bezpečné. Těžko se tomu dá věřit, ale nakonec jsem do toho šla. 

Nejdrsnější mi přišla Giant Drop (lavice vystřelí po dlouhé věži (119 m) nahoru a pak vás spustí volným pádem dolů - rychlostí až 135km/h), Tower of Terror II (206 m dlouhý tunel projede během 7 vteřin rychlostí až 161 km/h) a BuzzSaw, která byla asi nejstrašidelnější/nejadrenalinovější/nevím jak to popsat (typická horská dráha). Když jsem slezla z posledního zmíněného, klepaly se mi ještě dlouho kolena. No a pár dnů na to, jsem ve zprávách zaslechla, že se na této atrakci objevila technická závada - "vláček" se na půl hodiny zasekl ve vzduchu a návštěvníci se museli po jednom evakuovat po žebříku.

BuzzSaw
Velkou konkurencí pro DreamWorld je Movie World (otevřeno 1991), který je zaměřený více na propojenost s filmy Warner Bros. Někde jsem četla, že Movie World má sice méně atrakcí (hlavně co se týče kolotočů, horských drah a jiných volovin), ale za to více kvalitnější. Ale těžko říct. Názorů je několik.

Více fotek zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat