středa 19. listopadu 2014

Letní kino

O tohle se s vámi musím podělit. Dnes jsem byla v obdobě našeho letního kina. Ve škole jsem se dozvěděla z letáčku, že dnes je zdarma na Northbridge Plazza promítání filmu (stejně jako příští středu). Rozhodila jsem sítě mezi své spolužáky a chytla se Japonka Nozomi, která se mnou a mými spolubydlícími vyrazila do centra města. Promítalo se na reklamní ceduli a všichni návštěvníci seděli na trávníku uprostřed rušné ulice obklopené bary a kluby. A aby toho nebylo málo, k dispozici byly barevné sedací polštářky, takže kdo přišel brzo, mohl si nějaký na dobu promítání zabavit. Člověk si připadal jak v obýváku u obrovské televize.

V Austrálii je přísně zakázáno konzumovat jakýkoliv alkohol na veřejných prostranstvích. Proto byl i prostor "letního kina" kontrolován security ochrankou, která postávala v pozadí a kontrolovala situaci na place. Film byl samozřejmě v angličtině a byl velmi dobře ozvučen, protože úplně všemu bylo rozumět i přes ruch v okolí, který člověk ihned přestal vnímat. Ke shlédnutí byl film About time, který můžu vřele doporučit (příští týden bude Velký Gatsby). Jakmile promítání skončilo, diváci byli vyzváni, aby poklidili polštáře a odpadky. Po odchodu nebylo ani poznat, že se na trávníku konala nějaká akce.



Mimochodem musím pochválit školu, protože dnes jsem byla zažádat o přeřazení do jiného odpoledního kurzu, z kterého nebudu znechucená a k něčemu mi bude a ředitel mi ihned vyhověl a přeřadil mě do konverzační hodiny, do které jsem mohla ještě dnes nastoupit. Hodina byla naprosto skvělá a zábavná. Taková škola hrou. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat