pátek 23. října 2015

Thajsko - Khao Sok

Ráno mě probudily šílené křeče a já myslela, že umřu. Zvlášť když jsem věděla, že celý den budeme na cestách a kdo ví, kde bude záchod. Střevní potíže. Bali, které je tímto vyhlášené, jsem přežila bez úhony, za to tohle mi vynahradilo všechno. Před apartmánem nás vyzvedl minibus, kde bylo šíleně málo místo a čekala nás spousta zatáček a brzdění, že ještě o minutu déle a nechci vědět, co by se stalo. Utíkala jsem na záchod v přístavišti a co mě nejvíc dostalo, tak místní měli hned před toaletami stánek s jídlem a ryby rozmrazovali v umyvadle na dámském wc. Z toho jsem se málem navíc pozvracela. Představa, že vím, co dělám v kabince a jak to může být infekční a oni si kolem mně vesele vaří... Vím, že jsem šla celkem do podrobností, ale s tímhle zážitkem jsem se prostě musela pochlubit.

Naše další cesta pokračovala do vnitrozemí do národního parku Khao Sok s nejstarším deštným pralesem na světě. Cesta byla vskutku dlouhá se spoustou přesedání a čekání a v tuto chvílí jsme opravdu ocenily, že jsme si transfer zařídily přes agenturu, protože nevím, jak bychom se tam samy dostaly. Kolem čtvrté hodiny odpoledne jsme se dostaly konečně na místo. Celé natěšené, kde že to budeme bydlet, protože jak název napovídal, vypadalo to, že budeme v korunách stromů (Top Tree House), jsme vystoupily z minibusu. Všechno bylo nádherně zelené. Některé chatky byly "v korunách" stromů, ale my bohužel měly chatku normální. Ale s balkonem, co měl výhled na řeku.

Tak tohle bohužel naše ubytování nebylo.
Krása. Jenže za chvíli začalo pršet. Tak jsme zalezly do místní "restaurace", která byla celá otevřená a měla jenom střechu, takže jsme byly alespoň na vzduchu. Kvůli dešti tu ani nefungoval internet. Tak jsme jedly a pily a jedly a pily až byl večer a my se rozhodly jít do postele. Na zkrácení chvíle jsme si pustily místní televizi, kde zrovna běžela thajská podoba SuperStar. K popukání.:-)

Ráno jsme doufaly, že se probudíme do slunného dne, ale pršelo snad ještě víc. Pršelo tak moc, že nemělo cenu jít ani v pláštěnce a žabkách na krátkou procházku. V "restauraci" jsme se potkaly s jedním párem, co byl v Khao Sok a o den déle a prý pršelo neustále. Ale jelikož si stejně jako my v Bangkoku koupili celý balíček, nechtěli to nechat propadnout. Ale stejně i tak si pobyt o den zkrátili, protože se tu opravdu nedalo co dělat. Ne že by nabídka výletů nebyla ohromující, ale ten déšť...

úžasná nabídka výletů
Naštěstí alespoň internet už fungoval... Takže jsme brouzdaly po netu a celý den jedly a pily. Nejvtipnější bylo, že když jsme si objednaly nějaké jídlo po druhé, vypadalo a chutnalo pokaždé jinak.:-D A ne vždy dobře. No abych to shrnula: můžu říct, že jsem strávila dvě noci v deštném pralese.:-D

Tady jsme trávily den a půl.
Více fotek zde:

Žádné komentáře:

Okomentovat