středa 28. října 2015

Thajsko - Phuket

Poslední destinací našeho thajského cestování se stal Phuket, z kterého nám další den ráno letělo letadlo do Kuala Lumpur a od tam do Perthu. Byly jsme ubytované asi 20 min od pláže Patong (jedna z nejznámějších pláží v této oblasti), protože cestovní agent říkal, že je pro nás bezpečnější bydlet dál od hlučných ulic plných barů, strip klubů, opilců a prostitutek. Ano, přesně tím je Patong vyhlášený. Těšila jsem se, že konečně uvidím, co jsem očekávala od Bangkoku.

Bohužel já i Laura jsme obě měly teplotu a nebylo nám vůbec dobře. Laura na tom byla o poznání hůř a zůstala ležet na ubytku, které bylo mimochodem nádherné, takže zas tak moc velké utrpení to nebylo.:-) Já jsem se rozhodla prozkoumat Patong na vlastní pěst. Stejně bylo vždycky tak trochu mým snem jet někam na dovolenou sama a vyzkoušet si to. Teď jsem měla takovou malinkatou příležitost. Nejdřív jsem se na to šíleně těšila, ale asi po třech hodinách už jsem začala být zoufalá a strašně mě to nebavilo, tak jsem se vrátila na pokoj, kde jsem Lauře tak trochu namlouvala, že už jí musí být určitě líp, protože já bez ní další hodiny samoty nezvládnu a hlavně ne výlet do centra Kuala Lumpur následující den. Ono je to těžké, když jste s někým tři týdny 24/7 a pak najednou máte být sami.

Patong
Při mém průzkumu jsem došla na pláž, která už mě samozřejmě po všech těch ostrovních krásách nemohla nadchnout. Ale i tak mi bylo dobře, zvlášť když jsem si užívala první chvíle samoty. Celá pláž má asi 3 km na délku a skoro na každém kousku nabízí parasailing (padák tažený za lodí). Co mě fascinovalo, tak z nějakého důvodu byly na každém padáku dvě osoby - zákazník a thajec. Thajec neměl vůbec žádné jištění, jen se držel na lanech!!! Vzlet i přistání se vždy konalo z pláže, takže "zaměstnanci" vždycky těsně před přistáním zatarasili kus pláže, aby nedošlo k žádnému zranění a nikdo nestál v cestě. Je neuvěřitelné, jak to měli na centimetr vypočítané.

parasailing
Po cestě zpátky k ubytování jsem natrefila na onu známou ulici plnou barů a klubů. Bylo tu i hodně australských hospůdek. Ale moc příjemně jsem se necítila, protože všude byli lákači a bylo těžké je odpálkovávat. Večer jsme sem pak vyrazily s Laurou na večeři na pláž, kde byli dva nádherní Thajci, co dělali ohnivou show a jeden z nich si mě vytáhl, aby máchal ohněm kolem mně. Můžu říct, že to byl zase zážitek Překvapilo mě, jak byl Thajec soustředěný na jednotlivé pohyby. Ten druhý z nich toho zas tak moc neuměl, ale měl svoje vlastní kouzlo. Pořád se nádherně usmíval a třeba kolem sebe jen tím ohněm máchal, ale krásně a vtipně se u toho kroutil a hlavně usmíval. Ten úsměv nakazil úplně všechny, kdo ho sledovali a oni se museli začít usmívat. :-)


Samozřejmě jsme zamířily i do oné ulice, aby Laura o zážitek  nepřišla. Ulice žila. Všude byli lákači do klubů, strip barů a na různé show (hlavně Ping Pong Show ;-)). Striptérky tu tancovaly ve vitrínách, v barech na stolech, dokonce jsme potkaly dvě i v obchodě ve frontě (asi byly na pauze), což mě hodně pobavilo, jak si tam tak stály v těch svých síťovaných punčoškách, s mini kraťásky a mini tílkem. Měla jsem pocit, že se tu nikdo nestydí. Na ulici dokonce jedna striptérka dráždila přede všemi bradavky jednoho tlouštíka a pak když se nedíval, tak mu sundala kalhoty, takže všichni viděli jeho holý zadek. Jenže chlapík byl tak nalitý, že ho to nerozhodilo a začal se svou holou zadnicí otírat o kolemjdoucí. :-D


Jsem ráda, že jsem v Phuketu strávila jen jeden den, protože si nejsem jistá, jestli by mi dokázal nabídnout něco, co jsem ještě neviděla, ale ta ulice to byl zážitek, na který nikdy nezapomenu a jsem za něj moc ráda!


Žádné komentáře:

Okomentovat