středa 21. října 2015

Thajsko - Koh Samui

Třicet minut strachu. Tak bych nazvala přepravu z Koh Phangan na Koh Samui. Já se zas tak moc nebojím, ale tohle bylo i na mě moc. Vlny kolíbaly loď ze strany na stranu a několikrát už jsem si myslela, že se překlopíme. Jednou bylo vlna dokonce tak velká, že nahodila všechny cestující na vrchní palubě včetně nás. Všechno durch mokré. :-)

Už zdálky bylo vidět, že Koh Samui bude opět něco úplně jiného než jsme dosud viděly. Transfer nás přepravil do našeho ubytování a my hned vyrazily na průzkum. To co jsme objevily, nám vyrazilo dech! Tak nádhernou pláž (jak z katalogu) jsem nikdy neviděla! Byly jsme úplně nadšené. Navíc jsem uviděla pronájem vodních skútrů, což byl vždycky můj sen. Chtěla jsem se svézt, ať to stojí, co to stojí. Procházely jsme se po pláži a najednou na nás z vody začal pokřikovat thajec, že nás sveze zadarmo. "Zadarmo?" řekla jsem. "To chci vidět." a přistupujíc blíž ke skútru jsem se smála. A opravdu. Kluci nás posadily na skútry a jelo se! Sice jen chvilinku, ale pro mě se splnil jeden z velikánských snů a já si užila každou vteřinu. Byla jsem štěstím bez sebe! Kluci potřebovali přemístit stroje z bodu A do bodu B a tak toho využili, aby zapůsobili na dvě půvabné turistky.:-D


Den utekl jako voda, prozkoumávání pláže, městečka, trocha koupání a opalování...pohodička. Začalo se stmívat a my se rozhodly, že si půjčíme skútry na další den, abychom mohly vyrazit na průzkum hned ráno. Trochu jsme si projely městečko a zamířily zaparkovat na ubytko. Večer jsme se opět vyrazily najíst na trhy, kde jsme objevily stánek z levnýma drinkama a tak jsme toho využily a trochu se picly. Pak jsme vyrazily na pláž, kde jsme potkaly pána, co prodával lampiony štěstí. Byl tam tak sám, po tmě. Zželelo se nám ho a lampion jsme si koupily a zapálily. Byl to kouzelný okamžik.


Ráno jsme vyrazily vstříc dalšímu dobrodružství. Provoz tu byl trochu větší jak na Koh Phangan, takže jsme ocenily průpravu ve větším klidu. Zamířily jsme ke skalním útvarům Hin Yai a Hin Ta připomínající pohlavní orgány. Zajímavá atrakce.:-) 


Ostrůvek nebyl tak zajímavý jako předchozí Koh Phangan. Objely jsme místní pláže, prohlídly si velkého Buddhu a zamířily vrátit skútry. Život je plný náhod, a tahle byla opravdu vtipná. Napsal nám Savio, Brazilec, kterého jsme potkaly na vlakovém nádraží před pár dny. A měl pokoj vedle nás! Chápete to? Já ne. Takže jsme se Saviem a jeho kamarádem vyrazili do města na drinky a pak do nejvyhlášenějšího plážového klubu. Po cestě jsme se ještě zastavili u Mc Donald's, protože kluci už byli přejezení nudlí a rýže. My s Laurou jsme počkaly venku, kde se k nám připojil asi desetiletý prodejce kytičkových čelenek, který se snažil prodat zboží za každou cenu. Takže nás začal pusinkovat na tvář.:-D Zrovna když vyšli kluci z mekáče.:-D Povedený večer.

Prodáno!
Více fotek zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat